بمان...
n i g h t - n a m a


صفحه اول
پروفايل من
قالب هاي نايت نما



پنج شنبه 27 تير 1392 | 14:56 |

کنارت که هستم عمیق تر نفس می کشم

هوای باهم بودنمان را می بلعم

ومبتلا تر می شوم ...

کنارم بمان اگر می خواهی زنده بمانم



نظرات شما عزیزان:

mr-omid
ساعت23:55---27 تير 1392
سلام صبا خانوم.چرا اینقدر این کد طولانی بود راسیاتش ترسیدم بزارم گفتم شادید وبم بریزه ب هم.برای همین نزاشت.با خودم گفتم شاید درست منظورمو متوجه نشده.برای همین ی بار دیگه میگم کدی ک موس را میگیری رو عکس ها و عکس ها جمع میشه را میگم اون کدو میخوامممنون میشم دوبار بیای و بهم بدی

mr-omid
ساعت20:14---27 تير 1392
سلام وب خوشملی داری صبا خانوم امدم بهتون سر زدم و نظر دادم چون ب وبم امده بودی و نظر داده بودی.ممنون میشم اگه کد اینو عسکسات را اینجوری میکنه بهم بدی.بیا وبلاگم بهم بده مرسی بای

پاتوق دلها
ساعت16:25---27 تير 1392
http://www.11rap.in/ اهنگ های خوبی داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: